Se reînnoiesc contractele cu Apă Canal. Pregătiți-vă documentele

Apă Canal Sibiu reînnoiește contractele încheiate cu șelimbărenii.  Acest lucru este necesar după ce s-au făcut câteva modificări în legislație. Abonații vor primi acasă o cerere pe care completată, trebuie să o ducă la sediul companiei, însoțită de actele precizate.

Actul din care să rezulte posesia legală a imobilului trebuie să precizeze strada și numărul administrativ.

Reamintim documentele necesare persoanelor fizice:
– cererea tip (primită prin poștă)
– copie după buletinul/cartea de identitate a persoanei care solicită încheierea contractului;
– actul din care rezultă posesia legală a imobilului care face obiectul contractului (contract de vânzare-cumpărare, contract de închiriere, extras CF, succesiune, certificat de moștenitor, etc.);
– actul de dezmembrare a imobilului și adeverința prin care s-a obținut numărul administrativ separat;
– desemnare ca reprezentant al locatarilor (pentru imobile de tip condominiu).

Persoanele juridice vor prezenta atașat cererii următoarele documente:
– un plan de situație – încadrarea în zonă a imobilului care să conțină rețeaua de apă și canalizare pentru a fi avizat de serviciul tehnic al Apă Canal Sibiu SA;
– actul din care rezultă posesia legală a imobilului (contract de vânzare-cumpărare/comodat/închiriere, extras CF-care să conțină strada si numărul de casă, etc.);
– certificat de înregistrare fiscală;
– certificatul de înscriere mențiuni, eliberat de Registrul Comerțului și încheierea prin care se admite cererea (pentru modificări ulterioare privind datele de identificare ale firmei).

Asociațiile de proprietari vor prezenta atașat cererii următoarele documente:
– copie după buletinul/cartea de identitate a președintelui și a administratorului;
– dovada dobândirii personalității juridice a asociației; împuternicirea reprezentantului legal;
– număr cont bancar, certificat de înregistrare fiscală;
– pentru asociațiile de proprietari nou constituite care s-au desprins din alte asociații de proprietari, se va depune o adeverință din partea vechii asociații, din care să rezulte că au fost achitate la zi toate debitele membrilor noii asociații;
– un plan de situație – încadrarea în zonă a imobilului care să conțină rețeaua de apă și canalizare.

Primește știrile in timp real

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.