Amenzi pentru marile magazine din Sibiu după ce clienții le-au reclamat la OPC

Nu poți mulțumi pe toată lumea, spune o zicală românească. Este adevărat, iar asta s-a văzut în reclamațiile depuse la Oficiul pentru Protecția Consumatorului Sibiu. Zeci de sesizări s-au depus din partea clienților nemulțumiți de anumite servicii ale marilor magazine din Sibiu. Și OPC-ul le-a dat dreptate. 

În ultima jumătate de an zeci de sibieni au reclamat la OPC neregularități pe care le-au constatat în marile magazine. Clienții ori au observat că la raft se vindeau produse expirate, ori cei mai atenți la ce cumpără nu au găsit toate informațiile pe etichete sau că acestea nu au fost traduse în totalitate.

Alții au fost nemulțumiți că produsele cumpărate s-au defectat în perioada de garanție sau că înlocuirea sau repararea acestora nu s-a făcut în termenul prevăzut de lege.

”ÎnToate aceste aczuri au fost soluționate în favoarea consumatorilor. S-au aplicat 17 avertismente și 12 amenzi în valoare de 60.000 de lei”, au declarat reprezentanții OPC Sibiu.

 

 

 

Primește știrile in timp real

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.