Reclamații la OPC Sibiu împotriva service-urilor auto. Care sunt nemulțumirile oamenilor

Îngrijorările șoferilor atunci când duc mașina la reparat câteodată sunt întemeiate. Se tem de faptul că mecanicii nu vor face lucrare de calitate sau că piesele stricate nu vor fi schimbate cu unele noi, ci cu unele folosite. Și câteodată aceste îngrijorări s-au adeverit, așa că sibienii au depus plângeri la Oficiul pentru Protecția Consumatorilor. 

În ultimele luni la OPC Sibiu s-au primit 12 sesizări împotriva service-urilor auto. Atunci când un client își lasă mașina la service între cele două părți se hotărăște asupra condițiilor în care autoturismul rămâne acolo, asupra lucrărilor ce trebuie făcute. Mulți sibieni au reclamat faptul că mecanicii nu au respectate aceste înțelegeri.

Alții nu au scăpat de ceea ce s-au temut: piesele stricate li s-au înlocuit cu unele second-hand, deși li s-a spus că vor fi noi, și au fost taxați pentru unele nefolosite.

după ce reparațiile sunt făcute, proprietarul autoturismului primește o garanție pentru ceea ce s-a efectuat. Câteva sesizări depuse la OPC au avut ca obiect nerecunoașterea garanției pentru reparații.

Alți sibieni au fost nemulțumiți de cum mașina lor a fost manipulată în timpul reparației.

Toate plângerile au fost soluționate amiabil, în favoarea consumatorilor. Inspectorii OPC au dat și o amendă în valoare de 5.000 de lei.

 

 

Primește știrile in timp real

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.