George Simion explică strategia AUR pentru casele de 35.000 de euro și accesibilitatea locuințelor

George Simion a declarat că propunerea AUR pentru casele la prețul de 35.000 de euro a fost o strategie de promovare a accesibilității locuințelor. El a subliniat că aceasta este o inițiativă în cadrul unui program de guvernare dedicat locuințelor sociale, destinată să aducă o mai bună informare a cetățenilor.

„Sunt oameni care nu au înțeles despre ce este vorba și știu că nu le-am făcut vreo propunere că le dau casă. Era vorba despre locuințe accesibile, despre locuințe sociale, parte a unui program de guvernare. Și a fost forma noastră de marketing, de promovare, de mediatizare a acțiunii”, a spus Simion.

El a explicat că, pentru a atrage atenția asupra programului, a fost nevoie de o abordare diferită, menționând că, în lipsa acestei forme de promovare, AUR nu ar fi obținut rezultatele de 42% la alegeri. „Dacă spuneam case în programul ANL pentru toată lumea la 35.000 de euro, nu crede nimeni că nu ai acces la ANL, de exemplu. Dar este un program al statului român”, a adăugat acesta.

Simion a afirmat că propunerea de locuințe la prețuri accesibile este realizabilă, chiar și la costuri mai mici. „Dar cine spune că nu le facem? În programul ANL, casele se fac la 28.000 de euro. Problema e alta. Cum se dau? Că nu se dau familiilor care…”, a încheiat el, având în vedere că aceste locuințe sunt disponibile doar dacă statul oferă terenuri la dispoziția beneficiarilor.

Surse: Mediafax

Primește știrile in timp real

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.