Profi răspunde acuzațiilor legate de laptele praf expirat din magazinul din Țiglari

Ies la iveală noi detalii despre incidentul din magazinul Profi din cartierul Țiglari din Sibiu. Divergențele de opinie între client și reprezentanții retailer-ului s-au amplificat, în special în urma unei achiziții de lapte praf expirat, care a condus la o situație neplăcută pentru un cumpărător local.

Incidentul

Bogdan Ștefan Alexandru, un locuitor al cartierului, a descoperit că produsul cumpărat era expirat și a decis să facă publice aceste informații. El a declarat că îi pare rău pentru faptul că incidentul a dus la o intoxicație a celor doi copii ai săi. În urma acestui incident, discuțiile s-au intensificat, iar retailer-ul a fost solicitat să își exprime punctul de vedere.

Reacția Profi

Reprezentanții magazinului au afirmat că au luat toate măsurile necesare pentru a preveni vânzarea produselor expirate. Conform acestora, este în interesul lor să ofere clienților produse de calitate și să se asigure că toate normele de siguranță alimentară sunt respectate.

În plus, susțin că acuzațiile de șantaj îndreptate către client sunt nefondate. Bogdan a menționat că a fost abordat de un angajat al magazinului care i-ar fi propus o soluție informală, însă el a refuzat-o, considerând că ar trebui să aibă loc o discuție deschisă și transparentă despre incident.

Acest caz subliniază importanța conștientizării consumatorilor asupra produselor alimentare achiziționate și a responsabilității retailer-ilor de a asigura siguranța clientelei.

Sursa articolului: ora de Sibiu.

Primește știrile in timp real

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.