Wizz Air renunță la numărul de telefon premium pentru asistență clienți în România

Compania aeriană Wizz Air a făcut un anunț semnificativ, prin care renunță la numărul de telefon cu tarif premium pentru centrul său de asistență. Începând cu data de 21 ianuarie, pasagerii români vor avea posibilitatea de a contacta serviciul de suport la tarife locale, ceea ce reprezintă o îmbunătățire în ceea ce privește accesibilitatea serviciilor oferite de companie.
Transporturi în 2024
În special în anul 2024, Wizz Air a reușit să transporte aproape 63 de milioane de pasageri, operând o flotă de 226 de aeronave din tipurile Airbus A320 și A321. Compania aeriană continuă să se concentreze pe extinderea serviciilor și în adoptarea inovațiilor care să îmbunătățească experiența clienților.
Informații utile
Pasagerii care doresc să obțină mai multe detalii cu privire la cel mai potrivit număr de contact sau alte informații relevante pot accesa noul Centru de asistență al companiei.
Pentru mai multe detalii, vizitați sursa: Economica.