Bâlea Lac, una dintre atracțiile României promovate pe autobuzele din Marea Britanie

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinație turistică în Regatul Unit, participând în perioada 5-7 noiembrie 2024 la Târgul Internațional de Turism „World Travel Market” (WTM) din Londra.

La evenimentul de referință pentru profesioniștii din turism, România este reprezentată printr-un stand comun alături de 35 de co-expozanți, incluzând tour operatori, hotelieri și organizații de management al destinațiilor. Printre cei prezenți la standul României se numără ansamblul folcloric din Craiova și primarul municipiului Craiova, Lia Olguţa Vasilescu, care va promova Târgul de Crăciun din Craiova, clasat pe locul al II-lea în topul celor mai frumoase târguri din Europa.

În paralel, MEAT desfășoară o amplă campanie publicitară outdoor pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool, având ca scop atragerea turiștilor britanici și internaționali. Campania, care se derulează între 4 noiembrie și 4 decembrie 2024, include 150 de autobuze în Londra, cu un impact estimat de 16 milioane de impresii, și 50 de autobuze în celelalte orașe britanice menționate. Mesajul campaniei, „Hop on board to Romania”, promovează atracțiile turistice ale României, inclusiv Bâlea Lac, una dintre cele mai vizitate destinații din județul Sibiu.

Această campanie se aliniază cu tendințele pozitive înregistrate în ultimii ani în ceea ce privește interesul turiștilor britanici față de România și urmărește consolidarea poziției țării noastre pe piața turistică britanică.

Primește știrile in timp real

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.