Programul cu publicul la Primăria Șelimbăr în perioada carantinei

Timp de două săptămâni, localitatea Șelimbăr intră în carantină, din cauza incidenței cumulate a cazurilor de coronavirus, care este în creștere. În aceste condiții, programul cu publicul la Primăria Șelimbăr a suferit modificări.

În urma ședinței extraordinare a Comitetul Județean Pentru Situații de Urgență Sibiu desfășurată, în data de 13 noiembrie 2020 vă comunicăm faptul că, la nivelul Primăriei Comunei Șelimbăr,  începând cu data de 17.11.2020, activitatea de relații cu publicul va suferi următoarele modificări:

SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL DE EVIDENTA A PERSOANELOR AL COMUNEI SELIMBAR (SPCLEP SELIMBAR)

COMPARTIMENT EVIDENTA POPULATIEI

  • LUNI – VINERI:    09-11
  • MIERCURI: 15-16 ELIBERARI DOCUMENTE

COMPARTIMENTUL STARE CIVILĂ

  • LUNI – JOI:    09-12
  • VINERI: 09-11

Pentru situatii deosebite, respectiv DECESE, in afara orelor de program cu publicul sau in zilele nelucratoare de sambata si duminica , puteti contacta ofiterul de stare civila la telefon 0743171058 sau 0749767605 .

SERVICIUL ECONOMIC – COMPARTIMENT IMPOZITE ȘI TAXE

MARTI  si  JOI      09-11

 

CASIERIE și REGISTRUL AGRICOL

LUNI – VINERI 09-11

Activitatea de acordare a audiențelelor  de către funcționarii de conducere  ai  Primăriei comunei Șelimbăr, la sediul acesteia, se suspendă până la data la care vor fi înlăturate cauzele care au determinat adoptarea acestei măsuri, aspect care va fi adus la cunoștiința cetățenilor.

Pentru Serviciile/Compartimentele si activitatile care nu au fost enumerate, Programul cu Publicul este SUSPENDAT .

Depunerea cererilor si a documentelor se poate face la adresa de e-mail contact@primariaselimbar.ro si pe www.primariaselimbar.ro .

Primăria Comunei Selimbar va reamintește că instituția a pus la dispoziția cetățenilor mai multe canale electronice de comunicare și instrumente pentru plata electronică a diverselor taxe și a impozitelor locale. Acestea pot fi utilizate de către selimbareni pentru a evita deplasările si pentru siguranța lor si a functionarilor din cadrul Primariei Selimbar

Reamintim toate aceste canale și instrumente electronice:

COMUNICAREA CU PRIMĂRIA SELIMBAR :

– Adresa de e-mail contact@primariaselimbar.ro unde pot fi trimise petiții, sesizări, solicitări si inregistrari documente ;

– Platforma online  – https://primariaselimbar.ro/primaria-online/ pentru:

Acces la contul personal al cetateanului, situatii financiare individuale, plati online impozite, etc

CREARE CONT PENTRU PLATA ONLINE A TAXELOR – PERSOANE FIZICE

CREARE CONT PENTRU PLATA ONLINE A TAXELOR – PERSOANE JURIDICE

VERIFICA STADIUL DOCUMENTELOR

Verifica online in ce stadiu sunt documentele depuse la primarie. Verificarea se face dupa numarul documentului

RAPORTEAZA O PROBLEMA

Gropi in asfalt, caini vagabonzi, masini abandonate, deranjarea ordinii publice, obstacole pe drum, neridicarea gunoiului menajer

PLATA AMENZILOR ONLINE

Plateste online amenda de circulatie

 

Depunere documente online

 

  1. TAXE SI IMPOZITE
  2. REGISTRUL AGRICOL
  3. URBANISM
  4. COMPARTIMENT TEHNIC
  5. ALTELE

 

Vă invităm să urmăriți următoarele canale pentru a fi la curent cu activitatea Comunei Selimbar și a Serviciilor Publice din subordinea Consiliului Local Selimbar:

– Informații utile cetățenilor în contextul pandemiei de coronavirus pe site-ul https://primariaselimbar.ro/.

– Pagina de Facebook – Primăria Comunei Selimbar

Primește știrile in timp real

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.